ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ОФІЦЕРСЬКОГО СКЛАДУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Андрій Головня
  • Сергій Бєлай

DOI:

https://doi.org/10.33405/2078-7480/2021/2/77/237377

Ключові слова:

професійний розвиток, професійне становлення, службово-бойова діяльність, офіцерський склад, Національна гвардія України

Анотація

 

Розглянуто теоретичні основи професійного розвитку особистості. Розкрито особливості професійного розвитку офіцера Національної гвардії України в контексті загальноприйнятих положень та вивчених компонентів у наукових дослідженнях. Проаналізовано деякі особливості сучасного стану функціонування системи підготовки офіцерського складу. Обґрунтовано необхідність удосконалення професійного розвитку офіцерського складу Національної гвардії України.

Посилання

Зінковський Ю. Ф., Мірських Г. О. Професійна компетентність – умова плідної професійної діяльності фахівця. Вісник НТУУ “Київський політехнічний інститут”. 2009. Вип. 38. С. 112‒118.

Мірошник С. І. Професійний розвиток педагога: сучасні підходи. Народна освіта. 2016. Вип. 2. С. 13‒18.

Ткаченко А. М., Марченко К. А. Професійний розвиток персоналу – нагальне завдання сьогодення. Економічний вісник Донбасу. 2014. № 1 (35). С. 194–197.

Грень Л., Панфілов Ю., Єрьоменко Т. Технологія вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників в умовах підвищення кваліфікації. Теорія і практика управління соціальними системами. 2021. № 1. С. 31‒43.

Осипенко С. М., Зозуля А. В., Синиця В. М. Управління формуванням професійної компетентності випускників вищих військових навчальних закладів. Честь і закон. 2021. № 1 (76). С. 133‒139.

Гончарук М., Музиченко Д., Швалючинський В. Шляхи удосконалення підготовки фахівців, діяльність яких пов’язана зі збройним захистом держави. Військова освіта. Київ : НУОУ, 2018. № 1 (37). С. 81‒92.

Рибидайло А. А., Прокопенко О. С., Терещенко С. А. Концептуальна модель управління кар’єрою військовослужбовців Збройних Сил України. Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень НУОУ імені Івана Черняховського. Київ : НУОУ, 2020. № 2 (69). С. 102‒109.

Філософський енциклопедичний словник / голов. ред. В. І. Шинкарук. Київ : Абрис, 2002. 742 с.

Ягупов В. Методологічні засади професійного розвитку особистості фахівця. Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів. Київ : НТУ, 2015. С. 126‒136.

Малюкіна А. О. Теоретичні аспекти знань та класифікація їх видів. Економіка і регіон. 2014. № 3. С. 62‒66.

Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 17‒18 лют. 2011 р. Київ, 2011. С. 17‒22.

Поваренков Ю. Психологическая концепция профессионального становления личности. Звезды Ярославской психологии. Ярославль : ЯрГУ, 2000. С. 195–218.

Концепція підготовки ЗСУ : наказ Міністра оборони України від 22.02.2016 р. № 95.

Програма бойової та спеціальної підготовки підрозділів Національної гвардії України : наказ командувача НГУ від 06.03.2017 р. № 138.

Тимчасова програма індивідуальної підготовки офіцерів Національної гвардії України : наказ командувача НГУ від 11.04.2017 р. № 220.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-23

Номер

Розділ

Статті